vineri, 28 martie 2008

Revenire

Nu am mai updatat de mult blogul asta, cred ca si uitam de tot de el daca nu mi se aducea aminte pe un ton destul de autoritar. Astfel ca iata, mai scriu si eu aici.


Intre timp am inceput activitatea la un ziar on-line. Profilul ziarului este sportiv, iar siteul la care poate fi accesat este : www.sport365.ro . Am primit si legitimatie de presa si pot intra oricand la orice eveniment sportiv pe baza unei acreditari sau pur si simplu pe baza legitimatiei. Nu vreau sa fac parte din jurnalistii "scosi pe banda rulanta", dar chiar imi place ce fac si daca sunt pasionat de sport de ce sa nu scriu? Am adunat cateva articole deja, incep sa capat experienta si mie- din ce in ce mai usor.

Cu speranta ca ma veti urmari destul de des in cadrul categoriilor : Handbal Feminin, Baschet si Fotbal - Ligi inferioare, las linkul ultimei stiri redactate de mine, in urma cu doar cateva minute :
http://www.sport365.ro/Lidere-n53475.html .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.