duminică, 11 noiembrie 2007

Primul post, inceputul unei aventuri

Inceputul unei aventuri? S-ar putea spune, deoarece pana acum nu am intentionat sa am un blog, considerand ca intretinerea unuia cere prea mult timp si prea multa bataie de cap. Fiind mai lenes din fire, am amanat cat am putut, insa inevitabilul s-a produs si primul pas in "istoria" blogului meu a fost facut.

Trebuie sa mentionez inca de la inceput ca nu voi posta poezii sau alte lucruri de acest gen, insa imi voi asterne gandurile, ideile si ce mi se intampla intr-un mod cat mai haios. Va fi un fel de jurnal propriu la care toti vor avea acces.

Hobby-ul meu este sportul si probabil ca aceasta va fi cea mai des intalnita tema pe acest blog. Probabil ca nu voi avea foarte multe vizite, insa asta este, nu-i poti multumi pe toti. De asemenea, cum spune si numele blogului, o alta pasiune este muzica, in principal genul "Trance" care desi este considerat de unii o scartaiala groaznica, mie imi induce o stare de placere, o stare care niciun gen de muzica nu mi-a indus-o pana acum.

In concluzie, bine ati venit pe blogul meu si sper ca aceasta sa contina o sursa permanenta de informatie pentru voi, cititorii!

3 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

Bine ai venit în blogosferă!!!

Anonim spunea...

:) e cool blogu!

Anonim spunea...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!